keskiviikko 19. marraskuuta 2008

Aarrepaketti ja muuta juttua.

Mies ja kamera tulivat ehjänä kotiin Etelä-Afrikasta.. Tällaista meininkiä siellä oli:


Pikkaisenko olen kateellinen, ei oo päässy Mies ku toteuttamaan mun unelmaa!!! Oon aina tykänny ihan hulluna kissoista, isoista ja pienistä, ja Mies pääsi silittämään ja pitämään sylissä leijonan pentua!!! Halkean kateudesta! ...no, ehkä tää tästä joskus helpottaa..






'Ahdistusta' helpottaa se että sain tänään ihanaa postia kun Tarjan lähettämä aarrevaihto2-paketti kotiutui:) Paketissa oli kaksi kerää Dropsin alpacaa, ihanan herkullisen ruskeana, nam! Kävin jo katselemassa että minkälaisia ohjeita tuolle langalle löytyisi, ja löytyihän sieltä vaikka mitä!
Ja sitten oli teeteen tumman ruskeaa kamenaa vyyhti, sillekin täytyy käydä heti kohta ohjeita kurkkimassa:) Ja ihania nappeja! JA suloiset huovutetut lapaset!



Ja tuttifrutti-suklaata, joka melkein katosi Miehen suuhun kokonaan kun se kuvauksen jäljiltä oli keittiön pöydällä! Ehdin minäkin sitä syömään ja hyvää oli:) Suklaakahvia tuli myös ja Kauneimmat Joulun käsityöt, sekä polykoru; kaunis lila lintu, jota Tyttönen jo himoitsi! "Äiti, onpa ihana koru, ihan mun lempiväriä! Saaaanks mä sen, jooko?!?" Hennooko tuosta kieltäytyä;)


ISO KIITOS Tarjalle! Ihana paketti:) Olen ilahdutettu!


Sitten jotain viikon varrella aikaan saatua.. Niin joo, sen kandinkin palautin..Perjantaina pitää mennä näyttämään kuinka kypsä mä jo tähän opiskelu hommaan olen! ;oD Se siitä..


Tyttösen kanssa on askarreltu kortit pikkuserkulle:

Ja isille:Ja puikoilla on joululahjaa Miehelle:
Opin viime vuodesta ettei kannata enää marraskuussa alkaa seiskaveikasta tekemään puseroa, se kun ei ehdi valmiiksi! Nyt on lankana mambo..katsotaan tuleeko valmista!


Keramiikassa on tullut hyvin vähän valmista tänä syksynä..Ensi viikolla pääsen lasittamaan ja vielä pitäisi ehtiä muutamia joululahjoja valmiiksi asti..

Nämä syksyiset lehdet on mökiltä kerätystä savesta tehty ja itsekasvatetun auringonkukan lehdellä painettu:


Ja tämä nuori herra on lähdössä ihan kohta kävelemään! Ensimmäisiä askeleitaan otti tuossa viikko sitten sunnuntaina:) Ja suusta löytyy jo kuusi hammasta! Ja niitä myös käytetään, esim. isin olkapää sai tänään kovuutta!

Joo, eri paria ne on ne sukat..

Siirrettiin Poikanen Tyttösen kanssa samaan huoneeseen muutama päivä sitten. Tähän asti mennyt hyvin, ekana iltana Poikanen päristeli ja Tyttönen nauroi ja siihen sitten nukahtivat:) Tyttönen myös selitti Poikaselle useita kertoja että 'jos sä sitten yöllä heräät, niin mä kerron sulle, ettei ole mitään hätää, että isi ja äiti on viereisessä huoneessa'.. Se oli aika herttaista:)

Nyt vielä nopea kierros ja sitten nukkumaan..pitäisköhän laittaa alpakkaa tyynyn alle hyviä unia tuomaan? ;)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kivan paketin olit saannut ja noi itse tehdyt savityöt ovat ihanat,varsinkin livenä.
Terkuin tyttösen hoitaja :)
P.S Minäkin olen pitänyt leijonan pantua sylissä,tosin en Afrikassa

Anonyymi kirjoitti...

...siis pentua :)))